Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, τα εμφανή στοιχεία επικοινωνίας και η υπηρεσία παρακολούθησης της παραγγελίας αποτελούν βασικούς παράγοντες που ωθούν τους Έλληνες να αγοράσουν από ένα e-shop, σύμφωνα με τη νέα έρευνα μόδας
Ποια στοιχεία αξιολογούν θετικά οι Έλληνες καταναλωτές στα e-shops και ποια είναι η μεγαλύτερη ανασφάλειά τους όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας από ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά; Μέσα από τη νέα έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI, μίας κορυφαίας ευρωπαϊκής πλατφόρμας αναζήτησης μόδας, προκύπτει πως οι μισοί Έλληνες e-shoppers εμπιστεύονται τις κριτικές που εντοπίζουν online προκειμένου να προβούν σε αγορά, πρώτη φορά, από ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν είχαν επισκεφθεί στο παρελθόν ενώ η μεγαλύτερη «ανασφάλεια» για το 52% είναι η διαφύλαξη των προσωπικών τους στοιχείων κατά τη συναλλαγή.
Ενδιαφέρον αλλά και αναμενόμενο μπορεί να χαρακτηριστεί το top 5 των λόγων που θεωρούν βασικούς παράγοντες για να προβούν σε αγορά από ένα fashion e-shop οι Έλληνες συμμετέχοντες στην έρευνα μόδας Fashion (Re)search του GLAMI. Συγκεκριμένα, το 50% εμπιστεύεται τις κριτικές που βρίσκει online, το 40% εκτιμά τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή και το 34% προτιμά e-shops τα οποία διαθέτουν στοιχεία επικοινωνίας, customer support, πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές και τις επιστροφές καθώς και δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας. Στην ίδια θέση συναντούμε και την ύπαρξη φυσικού καταστήματος ενώ το 24% νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια όταν αναγράφονται στο e-shop τα νομικά στοιχεία και η διεύθυνση της εταιρείας. Πιο χαμηλά στην κατάταξη – με ποσοστό 14% – εμφανίζεται η παρουσία του εκάστοτε e-shop στα Social Media.
Θετική είναι η στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα e-shops μόδας ακόμη κι αν πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο δεν έχουν κάνει κάποια αγορά στο παρελθόν. Συγκεκριμένα, το 46% απάντησε πως αγοράζει από καινούρια e-shops αφού πρώτα κάνει μία έρευνα για το αν μπορεί να τα εμπιστευθεί ενώ το 27% επιλέγει μόνο δημοφιλή e-shops ή ηλεκτρονικά καταστήματα που τους έχει προτείνει κάποιος που εμπιστεύονται. Για το 25%, σημαντικός παράγοντας για να αγοράσει πρώτη φορά από ένα e-shop είναι το να θεωρεί ελκυστικό το προϊόν που το ενδιαφέρει ή την τιμή του.
Tags: Glami, έρευνα Last modified: 17/07/2024