Γράφει: TV

Survivor: Βαριά ήττα, «γαλλικά» και στα πρόθυρα νευρικής κρίσης οι Αθηναίοι

Το ταπεινωτικό 10-1, η κόντρα της Μαντίσας που ξέφυγε από κάθε έλεγχο και ο «τοξικός» Σηφάκης

Η κατάσταση στην παραλία των Αθηναίων θυμίζει πλέον καζάνι που βράζει, καθώς η τρίτη ασυλία της εβδομάδας εξελίχθηκε σε έναν απόλυτο αγωνιστικό διασυρμό

Παρόλο που η ήττα φαινόταν να πλησιάζει, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως οι Επαρχιώτες θα έκαναν τέτοιο υγιεινό περίπατο, διαλύοντας τους αντιπάλους τους με το συντριπτικό και σχεδόν εξευτελιστικό σκορ 10-1. Μέσα σε αυτό το κλίμα πλήρους αποσύνθεσης, η Μαντίσα Τσότα συνέχισε την προσωπική της «επανάσταση», παίζοντας ξεκάθαρα για τον εαυτό της, γεγονός που πυροδότησε μια άνευ προηγουμένου έκρηξη τοξικότητας.

Η ένταση δεν έμεινε στους στίβους μάχης, αλλά μεταφέρθηκε με τρομακτική οξύτητα στην παραλία. Η κίνηση της Μαντίσας να πανηγυρίσει αγκαλιά με τους αντιπάλους μετά τη λήξη του αγώνα προκάλεσε την οργή της Αριάδνης Δημητρέλου και της Μιλένας Σδρένια.

Οι δύο παίκτριες, σε μια ξαφνική συμμαχία, εξαπέλυσαν βαριές εκφράσεις και χαρακτηρισμούς που άγγιξαν τα όρια της λογοκρισίας, αφήνοντας να εννοηθεί πως αν δεν υπήρχαν οι κάμερες, η κατάσταση θα είχε ξεφύγει σε χειροδικία. Ο Μιχάλης Σηφάκης, από την πλευρά του, προσπάθησε να επιβάλει ένα ιδιότυπο «εμπάργκο» επικοινωνίας προς τη Μαντίσα, την ώρα που η ίδια απαντούσε στα ίσα στις επιθέσεις, με τις τρεις γυναίκες να φτάνουν ένα βήμα πριν πιαστούν στα χέρια.

Στο στρατόπεδο των νικητών, οι σχολιασμοί για την αντίπαλη ομάδα έδιναν και έπαιρναν, με την Ιωάννα Δεσύλλα να παρομοιάζει τον Σηφάκη με «τοξικό σύντροφο που εξαφανίζεται». Παρά τις προσπάθειες του αρχηγού των Αθηναίων να κατευνάσει τα πνεύματα προσφέροντας ακόμη και τροφή, οι αντιδράσεις των υπολοίπων παρέμειναν ακραίες.

Μέσα σε όλο αυτό το χάος, μια απρόσμενη δόση φλερτ ήρθε να ταράξει τα νερά, με τον Γιώργο Πολύχρο να εκδηλώνει το ενδιαφέρον του για τη Μιλένα, δημιουργώντας ένα περίεργο lifestyle σκηνικό ανάμεσα σε ύβρεις και στρατηγικές.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με ένα επεισοδιακό συμβούλιο νησιού, όπου η κάλπη έβγαλε ως τρίτο υποψήφιο τον Αλέξανδρο Κούρτοβικ.

Ο παίκτης αυτοπροτάθηκε σε μια κίνηση αυτοθυσίας, ισχυριζόμενος πως στόχος του είναι να βρεθεί απέναντι στη Μαντίσα και να την πετάξει εκτός παιχνιδιού. Η ίδια πάντως δεν φάνηκε να πείθεται από τις ηρωικές του διαθέσεις, αφήνοντας την αγωνία για την αποχώρηση να χτυπήσει κόκκινο.

Tags: Last modified: 06/05/2026

Ακολουθηστε το στα Google News και μαθετε πρωτοι οσα συμβαινουν