Η εξομολόγηση της πρώην παίκτριας για τη χημεία τους, το στήριγμα στις δύσκολες στιγμές και το αινιγματικό μέλλον μετά το ριάλιτι
Η Μαντίσα Τσότα, λίγα εικοσιτετράωρα μετά την απομάκρυνσή της από τις παραλίες του Αγίου Δομινίκου, βρέθηκε στον καναπέ της εκπομπής «Weekend Live» και μίλησε ανοιχτά για τη σχέση της με τον Benzy Καραντώνη. Η ίδια δεν δίστασε να περιγράψει πώς οι ακραίες συνθήκες διαβίωσης και η ψυχολογική πίεση την έφεραν πιο κοντά με τον συμπαίκτη της, αναζητώντας μια διέξοδο από την ένταση της καθημερινότητας.
«Οι συνθήκες του Survivor είναι τόσο δύσκολες που ένας άνθρωπος – ειδικά σαν εμένα που άκουγα συνέχεια “η Μαντίσα αυτό, η Μαντίσα εκείνο” – και όταν σου λείπουν και οι δικοί σου, έχεις χάσει, δεν έχεις φάει… θέλεις έναν άνθρωπο, ένα στήριγμα, μία κουβέντα», εξήγησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια, περιγράφοντας την ανάγκη της για επικοινωνία.
Η σύνδεση ανάμεσα στους δύο παίκτες φαίνεται πως ξεπέρασε τα όρια της απλής συνεργασίας στον στίβο μάχης, καθώς η Μαντίσα στάθηκε ιδιαίτερα στον συναισθηματικό τους δεσμό. «Με τον Benzy είχαμε μία πολύ ωραία χημεία. Μπορούσαμε να εκφραστούμε, να μιλήσουμε ο ένας με τον άλλον. Αυτό μας έδεσε και συναισθηματικά. Ήταν ο άνθρωπος που μπορούσα να πάρω μία αγκαλιά και να νιώσω μία ανθρωπιά», ανέφερε χαρακτηριστικά, δείχνοντας πόσο σημαντική ήταν η παρουσία του για εκείνη.
Όσο για το αν αυτή η χημεία θα μεταφερθεί και στην καθημερινότητα εκτός τηλεοπτικών φακών, η Μαντίσα προτίμησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, αφήνοντας τον χρόνο να δείξει την πορεία της σχέσης τους. «Θα περιμένω να βγει πρώτα ο Benzy και θα δούμε. Δεν ξέρω», δήλωσε κλείνοντας, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για τη συνέχεια.
Tags: survivor Last modified: 11/05/2026






