Το φετινό Survivor φαίνεται πως έχει βρει το πρόσωπο που μονοπωλεί κάθε συζήτηση και αυτό δεν είναι άλλο από τη Μαντίσα Τσότα
Αν και οι εξελίξεις τρέχουν και ο Νίκος Κάππος αναδείχθηκε ήδη ως ο δεύτερος υποψήφιος προς αποχώρηση, το όνομα της Μαντίσα είναι εκείνο που ακούγεται ασταμάτητα σε κάθε γωνιά του Αγίου Δομίνικου. Η παίκτρια, μετά την απόφαση της ομάδας των Αθηναίων να τη βγάλουν στον τάπητα μετά την ήττα στην πρώτη ασυλία, σήκωσε το δικό της λάβαρο επανάστασης, προκαλώντας έναν πρωτοφανή εσωτερικό σεισμό.
Η Μαντίσα, χρεώνοντας την υποψηφιότητά της προσωπικά στον Μιχάλη Σηφάκη, αποφάσισε να ακολουθήσει μια σκληρή στρατηγική που έχει φέρει τους συμπαίκτες της στα όριά τους. Δηλώνοντας ανοιχτά πως δεν σκοπεύει να χαρίσει ούτε έναν πόντο στην ομάδα της, επιλέγει να φυλάξει τις δυνάμεις της αποκλειστικά για τις μάχες της ατομικής επιβίωσης.
Αυτή η στάση έχει πυροδοτήσει ένα εκρηκτικό κλίμα, με την ομάδα των Αθηναίων να την κατηγορεί ευθέως πως «πουλάει» τους αγώνες στους αντιπάλους, την ώρα που οι σχέσεις τους βρίσκονται κυριολεκτικά στα κάγκελα.
Στο στόχαστρο της παίκτριας βρίσκονται σταθερά ο Μιχάλης Σηφάκης και ο Αλέξανδρος Κούρτοβικ, τους οποίους «στολίζει» με κάθε ευκαιρία, μη κρύβοντας την οργή της για τον τρόπο που τη διαχειρίστηκαν. Το πιο εντυπωσιακό βέβαια είναι το κλίμα που επικρατεί στο αντίπαλο στρατόπεδο. Οι Επαρχιώτες, παρόλο που μέχρι πρότινος δεν έτρεφαν τα καλύτερα αισθήματα για εκείνη, τώρα δηλώνουν δημόσια τη στήριξή τους. Βλέποντας την αδικία που αισθάνεται η Μαντίσα, οι αντίπαλοι όχι μόνο απολαμβάνουν τη διάλυση της άλλης ομάδας, αλλά της δίνουν και δίκιο, φορτίζοντας ακόμη περισσότερο την ατμόσφαιρα λίγο πριν τον κρίσιμο τρίτο αγώνα ασυλίας.






