Γράφει: TV

Survivor: Από τα «καρφιά» στον στίβο μάχης, στα βέλη του έρωτα και την οδυνηρή αποχώρηση

Η κυριαρχία των Μπλε, το έντονο φλερτ Ελλήνων και Τούρκων παικτών και η μάχη επιβίωσης που έστειλε τη Μαντίσα Τσότα εκτός παιχνιδιού

Το κλίμα στο νέο επεισόδιο του Survivor είχε ένταση, ανατροπές αλλά και… έντονο άρωμα φλερτ, καθώς η δεύτερη Ελληνοτουρκική μονομαχία εξελίχθηκε σε μία βραδιά γεμάτη αγωνιστική δράση και προσωπικές στιγμές που δεν πέρασαν απαρατήρητες

Οι ομάδες Ελλάδας και Τουρκίας μπήκαν αποφασισμένες στον στίβο μάχης, όμως αυτή τη φορά οι Μπλε εμφανίστηκαν σαφώς πιο οργανωμένοι και αποτελεσματικοί. Με καλύτερη στρατηγική στα ματσαρίσματα και μεγαλύτερη ευστοχία στον τελικό στόχο, κατάφεραν να επιβληθούν σχετικά άνετα με σκορ 15-7, αφήνοντας τους Κόκκινους να ψάχνουν απαντήσεις για την εικόνα τους.

Ιδιαίτερα δύσκολη βραδιά ήταν για τη γυναικεία πλευρά των Κόκκινων, καθώς οι περισσότερες παίκτριες δεν μπόρεσαν να βρουν ρυθμό στον αγωνιστικό χώρο. Εξαίρεση αποτέλεσε η Μαντίσα Τσότα, η οποία κατάφερε να χαρίσει έναν σημαντικό πόντο στην ομάδα της, δείχνοντας μαχητικότητα παρά τη συνολική πίεση του αγώνα.

Ωστόσο, το ενδιαφέρον των παικτών αλλά και των τηλεθεατών δεν περιορίστηκε μόνο στις επιδόσεις μέσα στον στίβο. Μετά το τέλος του αγώνα, στο γλέντι που ακολούθησε, η ατμόσφαιρα έγινε πιο χαλαρή και τα πρώτα «love stories» άρχισαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.

Ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος φάνηκε να τραβάει τα βλέμματα με το έντονο φλερτ του, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε και η σχέση που φαίνεται να διαμορφώνεται ανάμεσα στην Αριάδνη και τον Baris. Η ίδια παραδέχθηκε πως βρίσκει γοητευτικές τις κινήσεις και τη συμπεριφορά του Τούρκου παίκτη, αν και προς το παρόν κρατά στάση αναμονής.

Μέσα σε αυτό το ιδιαίτερο κλίμα πραγματοποιήθηκε και ο πρώτος ατομικός αγώνας ασυλίας της φετινής σεζόν. Ο Αλέξανδρος Κούρτοβικ κατάφερε να ξεχωρίσει και να εξασφαλίσει τη νίκη, αποκτώντας παράλληλα ασφάλεια για τη συνέχεια του παιχνιδιού. Η ήττα όμως για κάποιους άλλους είχε σοβαρές συνέπειες, αφού η Μαντίσα Τσότα και ο Νίκος Κάππος οδηγήθηκαν στη μονομαχία αποχώρησης.

Η αναμέτρηση μεταξύ των δύο παικτών εξελίχθηκε σε μία από τις πιο δυνατές μονομαχίες των τελευταίων ημερών. Σε αντίθεση με όσα έχουμε συνηθίσει, ο αγώνας κρίθηκε στις τρεις νίκες, γεγονός που αύξησε ακόμη περισσότερο την ένταση και την αγωνία. Οι δύο παίκτες πάλεψαν μέχρι τέλους, με συνεχείς εναλλαγές ρυθμού και δυνατές στιγμές στον στίβο μάχης.

Τελικά, ο Νίκος Κάππος αποδείχθηκε πιο ψύχραιμος και αποτελεσματικός στα κρίσιμα σημεία, καταφέρνοντας να επικρατήσει με 3-1. Η ήττα αυτή σήμανε και το τέλος της πορείας της Μαντίσα Τσότα στο παιχνίδι, με την παίκτρια να αποχωρεί από το Survivor ύστερα από μία απαιτητική και γεμάτη ένταση εβδομάδα.

Tags: Last modified: 08/05/2026

Ακολουθηστε το στα Google News και μαθετε πρωτοι οσα συμβαινουν