Πώς η διαχρονικότητα σχετίζεται με τις τελευταίες φωτογραφίες της
Υπάρχουν κάποια κριτήρια που δείχνουν τον δρόμο και παραμένουν ενεργά. Μια παρουσιάστρια μπορεί να γίνει διαχρονική αν καταφέρει να διατηρήσει την επιρροή και τη δημοφιλία της μέσα στις εποχές, προσωπικές και κοινωνικές. Αυτό για να συμβεί πρέπει η παρουσιάστρια να έχει τις ακόλουθες ιδιότητες:
Ευελιξία και προσαρμοστικότητα: Πρέπει να είναι ικανή να προσαρμοστεί στις κοινωνικές αλλαγές αλλά και της τηλεοπτικής πραγματικότητας, προσαρμόζοντας το στυλ και το περιεχόμενο των εκπομπών της ανάλογα με τις ανάγκες του κοινού και τις τάσεις της εποχής.
Αυθεντικότητα και αυθορμητισμός: Να έχει μια αυθεντική προσωπικότητα και να εκπέμπει γνήσια ενδιαφέρον και αγάπη για το κοινό του. Ο αυθορμητισμός του μπορεί να τον κάνει πιο ελκυστικό και προσιτό στο κοινό.
Καλή επικοινωνία: Να έχει εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και να μπορεί να εντυπωσιάζει και να συνδέεται με το κοινό του, είτε μέσω της τηλεόρασης είτε μέσω των κοινωνικών δικτύων ή άλλων μέσων.
Διαχείριση του χρόνου και της καριέρας: Να διαχειρίζεται τον χρόνο και την καριέρα με στρατηγικό τρόπο, προκειμένου να διατηρεί τη φρεσκάδα και την ενδιαφέροντα του κοινού του.
Στις παραπάνω ιδιότητες/κριτήρια, το έχεις ήδη σκεφτεί, η Ελένη Μενεγάκη έχει μεγάλο μέρος τους και όσα δεν κατέχει και ποτέ δεν ήθελε, όπως η τηλεοπτική προσαρμοστικότητα, πνίγονται κάτω από μεγαλύτερα ταλέντα της, όπως η στρατηγική, η διατήρηση ενδιαφέροντος του κοινού και το επικοινωνιακό άστρο της.
Αναρωτιέμαι, λοιπόν, γιατί η Ελένη Μενεγάκη να μπει στη νόρμα του σήμερα όταν έκανε καριέρα τόσο χρόνια ξεχωρίζοντας από όλες -κι ας έμοιαζε να ‘χει μείνει σε άλλη εποχή. Αυτή η σταθερότητα στο «πρωινάδικο» που έγινε «καλό μεσημεριανό», χωρίς κουτσομπολιό και με τα μεγαλύτερα εμπορικά deals την έφεραν όχι απλά στο σήμερα αλώβητη αλλά και σταθερά το μεγαλύτερο όνομα της τηλεόρασης την τελευταία 20ετία, χωρίς να είναι μόδα της εποχής και χωρίς να προσαρμόζεται σε τίποτα που είναι τάση. Για να μιλήσουμε και ειλικρινά, χωρίς καν υψηλά νούμερα την τελευταία 10ετία, αντιθέτως.
Το 3ετές συμβόλαιο της Ελένης ολοκληρώνεται τον Ιούνιο και κανείς δεν έχει μάθει τίποτα για τα επόμενα σχέδιά της αν δεν το θελήσει. Έρχομαι, λοιπόν, να αναρωτηθώ αν αυτές οι κινήσεις της στα social media είναι με στρατηγικό στόχο να αλλάξει το προφίλ της και να γίνει πιο relevant. Αποτελούν προάγγελο μιας μεγάλης αλλαγής για την Ελένη; Την εκπομπή και την ίδια.
Μήπως, τελικά, το πιο relevant στοιχείο της προσωπικότητάς της είναι ότι φτάσαμε να αναλύουμε τόσο πολύ 5 άφιλτρες φωτογραφίες της, βγάζοντας συμπεράσματα για το αύριο της πιο επιτυχημένης τηλεοπτικής καριέρας; Άλλωστε, όταν λέμε ότι κάποιος είναι “relevant” επαγγελματικά, εννοούμε ότι αυτός ο άνθρωπος είναι σημαντικός, απασχολεί, έχει έντονη επίδραση και κρατά τα μάτια συναδέλφων και κοινού πάνω του. Ό,τι ισχύει με την Μενεγάκη εδώ και χρόνια, δηλαδή.
Tags: instagram, Mega, Ελένη Μενεγάκη, συμβόλαιο Last modified: 17/04/2024